Pages

Wednesday, July 8, 2015

Chapter 8. - You're important


Kedves Olvasók!

Az az igazság, hogy önzőn félbehagytam a blogot, a suli közben , mivel rengeteg dolgom volt. De most, a nyár közepe fele rájöttem, hogy mennyire szerettem írni, és most igyekszem bepótolni, vagy legalábbis haladni. Ma már kiraktam egy fejezetet. Sajnálom ezt a sok késlekedést, 
tényleg hatalmas bocsánatkérés érte, de sosem gondoltam volna hogy még valah folytatom ezt a történetet. De mégis!! Remélem ti is legalűbb annyira örültök neki, mint én!

Jó olvasást!
Puszi, WG

zene

Másnap reggel későn ébredtem. Bár a délután 3 óra elég nehézkesen nevezhető reggelnek. Daniel és Sarah nem voltak otthon. Kislattyogtam a fürdőbe, levetkőztem és beálltam a langyosan csorgó víz alá. Gyengéd mozdulatokkal masszíroztam fejbőröm és jólesően áztattam minden porcikám. Közben gondolataim ide oda cikáztak, de főleg Zayn és tegnap éjjeli csókunk felé terelődtek.  Ahogy rágondolok, még mindig beleborzongok, ahogy megsimította arcom, azt éreztem hogy törődik velem, hogy biztonságban vagyok karjaiban, hogy vigyáz rám. Ezekre visszagondolva lágy sóhaj hagyta el ajkaim. Kikászálódtam a zuhany alól, majd egy törölközőt magamra csavarva készítettem reggelit. Épphogy kész lett a palacsinta Daniel rontott be az ajtón, Sarahval és 2 nagy bőrönddel az oldalán.
-Hova utaztok?  meredtem rájuk kérdő arckifejezéssel.
-A fiúk nyaralójába, és te is jössz!   sipított Sarah.  Nincs nemleges válasz, most szólok!  folytatta.
Ahogy a részleteket halgattam lemerevedtem. Két hét Zaynnel és a fiúkkal. Megijedtem. Nem tudom Zayn mit gondol a tegnap este után, vagy hogy egyáltalán mi is ez köztünk. Nem akartam ráakaszkodni, de vele is akartam lenni. Beletörődve helyzetembe, összedobáltam egy bőröndbe a ruháim, és pár óra múlva már Dan tragacsában ülve szeltük az utakat.

2 óra fergetegesnek nem nevezhető kornyikálással és idegesítő poénokkal teli fárasztó kocsiút után, végre, istennek hála megérkeztünk a fiúk nyaralójába, ami London déli részén egy erdős területhez közel helyezkedett el. A srácok ujjongva fogadtak minket, de nem tudtam lelkesedni, annyira lefárasztott ez az utazás. Zayn tekintetét végig magamon éreztem, ahogy méregetett, de tudomást sem véve róla, csak kerestem egy üres szobát, ami megjegyzem elég nehéz volt ebben a hatalmas házban és magamra zárva annak ajtaját elbóbiskoltam.

Este 6 órakor, zajongásra ébredtem.Levánszorogtam a konyhába, ahol Louissal és Liammel találtam szembe magam. Nem kérdeztek semmit és ezért rettenetesen hálás voltam. Csináltam magamnak egy kakaót, majd kiültem a teraszra és onnan fürkésztem a kinn pancsoló és játszadozó társaságot. Ahogy Zayn észrevett, féloldalas, rosszfiús mosolyra húzta a száját. Odarohant hozzám, majd mit sem törődve ruháimmal, ölébe kapott és a medencébe dobott a többiek közé. Kellemes volt, ahogy a hűvös víz egy röpke pillanat alatt elnyelte testem és cirógatta azt. A víz alatt maradtam pár máspdpercig, majd lassan fellöktem magamat. Tüdőm levegőt kapott, és jóleső halk sóhajjal könnyebült meg. Beletúrtam vizes hajamba, majd kikászálódtam a medence szélére és szúrós tekintettel meredtem arab barátomra, aki folyamatosan engem figyelt.  Ledobtam magamról vizes pulcsim, mire Zaynnek elekerekedtek a szemei és nagyot nyelt. Szemezésünket Harry szakította félbe. 
-Gyere a nyakamba, párbajozunk!   utasíott, mire én óvatosan a nyakába ültem és készültem a "harcra".  Szerintem veszteni fogunk, tekintve hogy 45 kiló ha vagy..   mondta mire lesütöttem a szemem. 
-Kicsi a bors, de erős.   suttogtam a fülébe, mire felnevetett. Louis és Sarah ellen párbajoztunk, aminek a végeredménye végül döntetlen lett. Sarah kézen fogott és elvonszolt a benti uszodáig. 
-Mi van közted és Zayn közt, és ne mondd hogy semmi, mert átlátok rajtad.   ingatta mutatóujját fenyegetően, mire felnevettem. 
-Nem hazudok ha azt mondom hogy fogalmam sincs. Kedvelem, ennyit tudok, de nem akarok könnyű lány lenni.  mondtam.
-Várd meg hogy küzdjön érted, ennyit tanácsolok.  mondta, mire csak helyeslően bólintottam. 
Nem akartam már visszamenni a medencébe, így száraz ruhát magamra kapva nekiálltam vacsorát főzni. Dúdolva kevergettem a bolognai szószt, amikor két kar fonódott körém.
-Mit csinálsz gyönyörű?   búgta, mire elpirulva hajtottam le a fejem.  Mit teszel velem te lány? Megőrjítesz.   suttogta azzal a jellegzetes kacér mosolyával, majd a pultnak dőlve figyelt tovább. 

Zayn Malik

Odavoltam érte. Minden egyes négyzetcentiméterét érinteni akartam a bőrének, arcomat a nyakába fúrni, beszívni édes illatát. Egyszerűen nem tudtam, mit tesz velem, De volt egy bökkenő. Perrie. Jobb ha ez az egész titokban marad, és nem tudja meg senki, ez a legjobb megoldás. Igézve figyeltem őt, a pultnak támaszkodva, ahogy sürög forog. 30 perc múlva kiáltott a többieknek hogy vacsora majd mindannyian asztalhoz ültünk.

Harry Styles

Miközben a bologanit faltuk, élesen gondolkoztam Zaynen és Alisonon. Zayn akárhányszor felpillantott a tányér tartalmáról, azonnal Alire tévedt a kósza pillantása, néha elmosolyodott. Látszott rajta, hogy többet jelent neki mint egy barát. De nem értem, hisz Zayn Perrievel jár, már mióta és ahogy tudom jól megvannak. Remélem Zayn nem csinál hülyeséget, mert Daniel említett valamit, hogy Alisonnak boldogságra van szüksége, mert rettenetes volt az eddigi élete. Nem beszéltünk részletekről, de semmiképpen sem szeretném ha még ő is megbántaná. Vacsora után, mindenki a mai korai lefekvést szavazta meg, bár végigpillantva a kimerült arcokon ezt meg is értem. Csak 6 szoba volt, mi pedig nyolcan voltunk. Gyorsan eldőlt hogy Sarah Louissal alszik, de hol fog aludni Alison?

Alison Gray

Amikor aztmondták a srácok, hogy csak a fiúknak van elegendő szoba, már akkor éreztem hogy én Zaynnel fogom tölteni az éjszakát, amit annyira nem bántam, de nem adtam neki hangot. Amikor Zayn felhozta hogy nála jó helyem lenne, Liam, Louis és Harry is csóválta a fejét és furcsán meredt Zaynre, amit nem igazán tudtam hova tenni. Végül semmitmondóan beleegyeztem és összeszedve a cuccaim felbattyogtam a 2. emeletre Zayn szobájába, ahonnan a fürdőből vízcsobogás szűrődött ki, így feltételeztem Zayn fürdik. Feldőltem az ágyra és a plafont pásztáztam, vártam hogy fürödhessek. 5 perc múlva Zayn jelent megy egy szál törölközőben.
-Nem tudnál felöltözni?  szorítottam össze a szemem.
-Miért? Hazudnál ha azt mondanád, nem tetszik.   nevetett.
-Hát pedig nem minden lánynak csorog a nyála utánad, attól mert egyszer megcsókoltad. vágtam vissza, mire furcsálló tekintettel meredt rám. Bőröndömhöz lépve, kikotorva a sportcuccom, a füdrőben seperc alatt átöltöztem, majd elindultam futni. A fülesemből dübörgött a zene, futottam, magam se tudtam hová. Csak szaladtam és folyt a könnyem. Az egész életem egy csalódás volt, és most ez a fiú is az lesz? Csak játszani akar velem? 

Teljesen elvesztve időérzékem, 3 óra múlva keveredtem vissza a házhoz. Egyedül akartam lenni, így lezuhanyoztam a lenti fürdőben, és halkan szipogva dőltem le a kanapéra. Fájt a lelkem. Belegondoltam hogy mit is akarhat tőlem Zayn, egy ilyen lánytól mint én. És valószínűleg semmi többet, mint testi kapcsolat. Egyedül voltam, egyes egyedül a sötét éjszakába burkolódzva. Könnyeim záporoztak, erősen zokogva fúrtam a párnámba a fejem. Besüppedt mellettem a kanapé, és Zayn alakját véltem kirajzolódni a sötétben.
-Nem tudom miért sírsz, de én itt vagyok veled.  suttogta lágyan és magához húzott. Szorosan átöleltem és csupasz mellkasára hajtva fejem, folytak tovább a könnyeim. Hallgattam szapora szívverését, mely kicsit megnyugtatott. Egyre jobban húzott magához.
-Te miért nam alszol? pillantottam fel rá.
-Nem tudtam elaludni, féltem hogy bajod esett.   nyomott puszit a hajamba, mire fejem felemeltem, és pásztázó tekintetével találtam szembe magam. A hátam simogatta, arcomat apró puszikkal hinette be, mely nagyon jól esett. Tarkómnál fogva közelebb húzta fejem, és ajkait az enyémekre tapasztotta. Ez a csókja más volt. Védelmező volt, lágy és gyengéd. Melegség töltött el ahogy nyelve az enyémhez ért. Ölébe húzott, és karjait körém fonta. Ajkaink eltávolodtak. Tekintetünk egybe olvadt. Homlokát az enyémnek döntötte és az suttogta:
-Fontos vagy nekem!

No comments:

Post a Comment