Pages

Sunday, August 23, 2015

Chapter 13. - Things that must be told

zene
Akármennyire is próbálkoztam magam pozitív gondolatokkal bíztatni, nem ment. Folyamatosan az utcai lámpafény által megvilágított kárörvendően mosolygó, gunyoros arca villant fel elmémben. Rettegtem, remegtem a félelemtől. Tudom, 18 éves vagyok és nem vihet el magával Birmighambe és már nincs felettem hatalma, de ismerem és tudom, hogy ennél sokkal rosszabb dolgokra is képes. Ahogy most megpillantottam, csak arra tudtam gondolni, hogy megint mindent tönkre fog tenni, hogy megint minden visszatér a régi kerékvágásba, hogy elszakít tőlem a barátaimtól, és Zayntől. 
Keserves gondolatmenetemből a busz hangszórójából tájékoztató női hang zökkentett ki, aki az én megállóm nevét hajtogatta. Gyorsan leszálltam a buszról és amilyen gyorsan csak tudtam a One Direction ház felé rohantam. 

-Alison! Ali!  hallottam meg egy ismerős hangot a közelből kiabálni. Megnyugodtam, tudtam, hogy ha ő itt van, nem lesz semmi baj. Ahogy meglátott felém rohant és karjai közé ölelt, erősen szorított.
Na már most, Zayn. Zayn semmit nem tud a múltamról, pedig tisztában vagyok vele, hogy be kéne avatnom. De az igazság az, hogy félek. Félek attól, hogy mit is fog mondani, félek attól, hogy esetleg úgy már nem fogok kelleni neki, ha beavatom életem legféltettebb titkaiba. De muszáj neki elmondanom. Tudnia kell, mert ő az egyetlen aki segíteni tud.
-Alison. Figyelsz?   rázta meg testem Zayn, mire ráemeltem pillantásom.  10 perce beszélek hozzád és szólongatlak. Jól vagy?  éreztem hangjában az aggodalmat.
-Igen. Jól vagyok.   nyeltem nagyot majd a ház felé vettük az irányt. Zayn egész úton csak faggatott, hogy mi történt, kit láttam, mitől ijedtem meg, de pár figyelmen kívül hagyott kérdése után feladta. Tudtam, hogy aggódik, de ma este mindent elfogok neki mondani. Mert megérdemli, hogy tudja

Zayn Malik

Alison rezzenéstelen, érzelemmentes arccal vonult fel a fürdőszobába. Hallottam, ahogy halkan sír, hallottam ahogy szenved és mégsem tudtam segíteni, mert nem engedte és ez nagyon fájt. Megengedte a vizet és gondolom beállt a zuhany alá. 
Levonultam a nappaliban ahol értetlen és kíváncsi pillantásokkal meredtek rám a fiúk. 
-Én sem tudok többet, mint ti.   emeltem magam elé a karjaim védekezően. Leroskadtam egy fotelba, és csak vártam és vártam, hogy Ali kész legyen és újra megpróbálhassak beszélni vele, hátha ezúttal sikerrel járok. 

Alison Gray

A konyhába indultam. Zayn rám 3 számmal nagyobb pólójának férfias illata jólesően kúszott be az orromba. Mind az öt fiú a nappaliban ülve, kérdő tekintettel követte alakom. Felraktam egy teának való vizet főni, majd háttal a pultnak dőlve bámultam szótlanul magam elé. Aggódtam, mert tudtam beszélnem kell Zaynnel. Ha nem vagyok vele őszinte, el fogom veszíteni, mikor jóformán még nem is volt az enyém. Azon törtem a fejem, hogy hogyan is kéne belekezdjek ebbe az egészbe, hogyan is kéne ezt a legkíméletesebb módon tálalni neki. 
-Fel fog robbanni a kanna.   szólt oda Louis, mire kizökkentem eszmefuttatásomból. A vizet a teafilterre töltöttem, majd egy szó nélkül felballagtam Zayn szobájába és leroskadtam az ágyra a bent uralkodó haláli sötétséggel körbevéve. Nem sokkal később nyílt az ajtó, és az volt akire számítottam.
-Szia! Bejöhetek?   kérdezte.
-Ez a te szobád.   válaszoltam, de most nem volt kedvem nevetni.   Szeretnék beszélni veled. Tudod lenne pár dolog amit el kellene mondanom.   közöltem, mire hatalmasat nyelt.
-Hallgatlak akármiről is legyen szó.
Most vagy soha, el kell neki mondanom. Úgy érzem, hogy ha elmondom, a kapcsolatunk biztos talpakon fog állni, könnyebb lesz. Valami új fog rám várni. Talán egy őszinte, igaz szerelem.

Zayn Malik

-Szóval,   kezdett bele,de azonnal meg is állt. Szeme sarkában könnyek gyülekeztek. Mély levegőt vett és folytatta.   mint mondtam nem szeretek beszélni a családomról, de te megérdemled, hogy tudd.A gyerekkorom, legszebben mondva, nem volt egyszerű. A szüleim 6 éves koromban meghaltak és én apám nővérének a családjához kerültem. Először minden szép és jó volt, aztán egyik napról a másikra a nevelőanyám bántalmazni kezdett. Először egy-egy csúnya szó és ütés, de ahogy nőttem, az ő kegyetlensége is velem együtt nőtt. Ezért költöztem ide Londonba egyedül 3 hónapja. Tönkretette az életemet, mind lelkileg, mind fizikailag. Olyan szinten bántott, hogy volt, hogy kórházba kerültem, de sosem derült ki, hogy ő lett volna a hibás. Mindig kitalált valamit, mindenki előtt eljátszotta az aggódó és védelmező anyuka szerepét. Sosem fogom elfelejteni amit velem tett. Azt hittem mára már mindennek vége, de ahogy haza fele gyalogoltam valaki követett, és ahogy hátrapillantottam, láttam hogy Ő az. Nagyon megijedtem, és nagyon félek Zayn, hogy visszajön és újra bántani fog.  zokogta. A szemem tágra nyílt. Nem tudtam elhinni amit mondott. Egyszerűen képtelen voltam elhinni, hogy valaki egy ilyen értékes emberrel, egy ilyen gyönyörű lánnyal és különleges személyiséggel képes ilyet művelni.
-Alison, nem fog bántani, nem fogom hagyni, hogy valaha bárki téged újra bántson. Melletted leszek és nem fogom hagyni, hogy bajod essen. Megígérem.  mondtam, de nem tűnt úgy mintha megnyugodott volna. Csak zokogott a pólómba, és erősen szorított magához. Remegett a félelemtől. Gyönyörű smaragdzöld szemei most nem csillogtak a boldogságtól, hanem szomorúsággal és félelemmel teltek meg. 
-Ha úgy gondolod, feljelenthetjük a rendőrségen és akkor biztosan nem fog már tudni ártani neked.   vetettem fel, mire csak nemlegesen rázta a fejét.  De miért?   kérdeztem.
-Nem hagyhatom, hogy két gyerek anya nélkül nőjön fel miattam.Velük nem teszi ezt. 
-De Alison, most a saját érdekeid nézd.   könyörögtem, mire elgondolkodott és aprót bólintott.  
Lehunyta szemeit és láttam rajta, hogy lassan álomba szenderül. Óvatosan lefektettem az ágyra, és indultam el kifelé halkan lopakodva. A nappaliban már csak Harryt találtam.
-Mizu haver?   kérdezte tőlem. 
-Nem tudom elhinni amiket mondott,   fogtam fejem kezeim közé. Pár könnycsepp elhagyta a szemem, amiket automatikusan letöröltem
-Zayn én tudtam róla. És ne haragudj, hogy nem szóltam róla azonnal, de könyörgött nekem, mert azt mondta, hogy ezt személyesen kell elmondja neked. Ne haragudj rám.   mondta.
-Neked miért mondta el előbb?   kérdeztem értetlenül.
-Mert épp én voltam itt. Egyik este elég szomorú volt és lejött a konyhába, és én is lenn voltam és láttam rajta, hogy bántja valami és kierőszakoltam belőle. Téged szeret Zayn, mielőtt még bármi hülyeség eszedbe jutna. Most az a dolgod, hogy vele legyél, és minden pillanatban figyelj rá. 
-De Harry, fogalmam sincs hogy tudnám megvédeni attól a nőtől. Nem lóghatok örökké a nyakában, nem kísérhetem el mindenhova és ezt te is tudod. Meg mindjárt itt a turné. Gondolkozz már.   mondtam. 
Fejét lehajtotta, láttam rajta hogy ő is tehetetlen. Mindketten azok voltunk, és szerintem a többiek is azok lennének ha tudnák. Én csak biztonságban akarom őt tudni,akármi is legyen az ára. 
-Felmegyek haver. Aludj jól. Holnap beszélünk.   veregette meg a karom Harry, majd felfelé indult. Nem sokkal később én is követtem. Beálltam a meleg zuhany alá, és hagytam hogy végtagjaim elgyengüljenek. Sosem éreztem még magam ennyire gyengének és tehetetlennek. Megtörölköztem majd a pizsamámat felkapva indultam el a szobám felé. Kinyitottam az ajtót, csak hogy egy pillantást vessek Alire, hogy minden rendben van-e vele. Egy puszit adtam homlokára, majd a folyosó felé indultam.
-Zayn ,  szólt utánam a világ legédesebb hangja   itt maradnál velem?   kérte, mire csak becsuktam az ajtót és bebújtam mellé az ágyba. Karom átvetettem derekán és közelebb húztam magamhoz. Arcát a mellkasomba fúrta. Hajának édes málna illata egyből az orromba kúszott. Kellemes érzés öntött el, boldog voltam és fájt az érzés, hogy ő nem volt az. Meg akartam védeni, boldoggá akartam tenni. Nem fogom hagyni, hogy ez a nő bármilyen fájdalmat okozzon neki. Szeretem őt..
-Zayn, – pillantott rám – köszönöm. 
-Mit? –értetlenkedtem.
-Hogy itt vagy velem. Tudom hogy ha itt vagy, semmi baj nem érhet. Köszönöm. –súgta  és egy lágy csókot lehelve ajkaimra, mély álomba merült.

1 comment:

  1. Szia:)
    Imádom ahogy írsz és nagyon érdekel hogy hogy fogod majd még csavarni a szalakat😘 Remélem fogod folytatni és gyorsan hozod a kovit❤

    ReplyDelete